RISP-SQL CRM / celovito upravljanje odnosov s strankami
ZAKAJ RISP-SQL CRM ?
Za uporabo CRM (Customer Relationship Management) programske opreme se tudi pri nas odloča vse večje število podjetij. Nedvomno je vzrok temu spoznanje, da je obvladovanje naraščajočega števila poslovnih stikov in dogodkov vse težje, zahteva vse več delovnega časa zaposlenih, povečuje stroške poslovanja in z vsem naštetim zavira učinkovitost podjetja.
RISP-SQL CRM nedvomno predstavlja nepogrešljivo programsko opremo za vsakega managerja, vodjo skupine, koordinatorja, prodajnika, poslovnega sekretarja in vseh ostalih katerih delo spremlja veliko število poslovnih stikov in poslovnih dogodkov.
RISP-SQL CRM omogoča celovito informacijsko podporo upravljanju odnosov s strankami in vodenju ostalih strateško pomembnih funkcij, ki jih sicer strandardna poslovna programska oprema ne podpira.
RISP-SQL CRM nedvomno predstavlja nepogrešljivo programsko opremo za vsakega managerja, vodjo skupine, koordinatorja, prodajnika, poslovnega sekretarja in vseh ostalih katerih delo spremlja veliko število poslovnih stikov in poslovnih dogodkov.
RISP-SQL CRM omogoča celovito informacijsko podporo upravljanju odnosov s strankami in vodenju ostalih strateško pomembnih funkcij, ki jih sicer strandardna poslovna programska oprema ne podpira.
MOŽNOSTI UPORABE RISP-SQL CRM
KONTAKTNI PODATKI
Spremljanje kontaktnih podatkov o poslovnih partnerjih |
POSLOVNE PRILOŽNOSTI
Spremljanje poslovnih priložnosti |
PROJEKTI
Vodenje projektov |
NALOGE IN ZADOLŽITVE
Spremljanje dodeljenih nalog oz. zadolžitev |
SESTANKI
Spremljanje sestankov |
TELEFONSKI KLICI
Evidentiranje in spremljanje telefonskih klicev |
ELEKTRONSKA POŠTA
Vodenje arhiva odposlane in prejete elektronske pošte. Sinhronizacija z MS Outlook |
REKLAMACIJE
Spremljanje reklamacij |
ELEKTRONSKI ARHIV DOKUMENTOV
Zajem scaniranih dokumentov v elektronski arhiv z pripadajočimi metapodatki |
OPOMNIKI
Nastavitev opomnika sebi in ostalim sodelavcem |
PORABA ČASA
Evindentiranje in spremljanje porabe časa |
AKTIVNOSTI
Spremljanje aktivnosti zaposlenih v podjetju |
OCENJEVANJE ZAPOSLENIH
Vodenje in spremljanje sistema ocenjevanja režijskih in proizvodnih delavcev |
PREDNOSTI UPORABE RISP-SQL CRM
- enotna podatkovna baza
- popolna avtonomnost pri uporabi sistema
- napreden in intuitiven uporabniški vmesnik
- hiter in enostaven zagon celotnega sistema
Zaradi vsebinske in tehnične platforme je programsko rešitev RISP-SQL CRM mogoče na enostaven in hiter način prilagoditi specifikam informacijskega okolja naročnika in ga tako nadgraditi z dodatnimi funkcijami.
PREDSTAVITEV
Rezervirajte si termin za brezplačno predstavitev in se prepričajte zakaj je RISP-SQL CRM eden boljših CRM sistemov v Sloveniji.
( 01 511 23 07, 01 511 33 20, 01 511 33 25 ).
Rezervirajte si termin za brezplačno predstavitev in se prepričajte zakaj je RISP-SQL CRM eden boljših CRM sistemov v Sloveniji.
( 01 511 23 07, 01 511 33 20, 01 511 33 25 ).